Sayfalar

Vur dışa



sevgili tevekkeli

eskisi gibi dışavurum destanlar yazmayı ne kadar özledim biliyor musun? veya ergen ergen isyanlarda bulunmak. bak aha şimdi bile elim gitmiyor yazmaya, iki cümle arasında onlarca saniye var.

peki bu dediğim "dışavurum destanı" kocaman ve eski bir ex-blogum? bilirsin, orayı bıraktım. yine bilirsin ki msn space platformu çok kullanışsız. ama bir şekilde dışa da vurmak lazım içteki asidi. yoksa keskin sirke küpüne zarar misali yine bir yerden dokunacak ucu bana. hatırlarsan sırf bu yüzden askerden muaf olduk ve yine sırf bu yüzden her hafta bacaama iğne yapıyorum. nası acıyo ama dmi? hohoho

o iğneyi her yapışın senin için bir mana ifade etsin, bunu sakın unutma. bir daha seni o yola sürükleyen saçma hatalara düşme. bu arada biliyorum iğneyi yapan sen değilsin benim ve bu yazı da sevgili tevekke bilmemne diye başlamıştı ama mazur gör, saçmalama hakkımı kullanıyorum.

hem de öyle saçmalıyorum ki dışarıdan biri görse şaşakalır; takım elbiseli bilmemkim bey hebele hübele tatta yazı yazıyor heyecanla!! uuu vay vay vay.bi de kafası kel bunun!! tehelooooy

Hiç yorum yok:

Yolgeçen