Sayfalar

Uzun zaman

Uzun zaman oldu birşey yazmayalı ama suç bende değildi ki! Suç telekomdaymış; bugün anladım. Sonra gittim hosts dosyasına gerekli IP numarasını ekledim ve ta daaa!!

Neyse, uzun zaman oldu dedim ya neler yaptım bu uzun zamanda?

Hmm mesela yıllık iznimin bir bölümünde Rize'ye gittim.



Yaylalara çıkmadık ama Rize'nin içinde epey gezdik; en kayda değer yer de Çaykur'un tesisiydi. İşte oradan bir fotoğraf. Bu arada, çay 300bin lira. :)



Kazara bulaştığım bu karede Rize'nin denizi ve yeşilinin panaromik bir görüntüsü var.





Bu da Rize'nin toprağının havasının iyi olmasından geliyor sanırım. Çok fotoğraf var, solda palmiye sağda çam. :)




Bu da Rize'nin içinden bir görüntü. Burada görülmüyor ama yeni inşaatlar en az 10 katlı apartmanlar! Ben 13. kata bi eve misafirliğe gittim mesela! :) Ama normal bu; yer yok genişleyecek ve deprem riskin de kayda değmeyecek kadar az.


___________________________________________

Rize dönüşü de apayrı hikaye. Normalde dönüş uçağım Cumartesi 2130 idi. Fakat erken dönmek istedim ve düşünürken dedim Ali biradere gidiyim bari Bursa'ya. Sonra aradım herifi "hacı geliyorum sana yarın, hazır ol beni alırsın hava alanından alırsın" dedim ve biletimi aldım Bursaya. Uçak tabii :)
Ardından sonraki gün de bir daha aradım adamı dedim "ee geliyorum, hazır mısın?". Bunu duyan Ali dedi ki "Oluuum, ben şu an İstanbul'a gidiyorum!?!?" Velhasıl hayvan herif benim SONRAKİ hafta geleceğimi zannetmiş ve Bursa'dan eve, İstanbul'a dönmüş. Grrrr
Neyse, gidersin bir tane daha bilet alırsın (ühüü) bu sefer İstanbul'a. Çok şükür beni aldı Sabiha Gökçen'den de kalbimi aldı. :)

Hiç yorum yok:

Yolgeçen