Birşeylere Basmak

Dün Psikodrama eğitimime başladım! Daha doğrusu "sürecime". En az 2.5 yıl sürecek. Fikir annem Betül'e (Dursun) teşekkür ederim hemen burada. Takvimi geçsin elime bir bakayım, başka birşeyler daha var ekleyeceğim eğitim baabında.

Ayrıca malum Van depremi. Oradaki tüm acıya ve sefalete şahidiz. Ama ayrıca görmek istemeiğimiz de bir şey vardı ki, yardım araçlarına yapılan yağma. Düşündürdü bizi, ne zaman böyle olduk? Yoksa hep mi böyleydik? Yoksa onlar bizden değil miydi? Yoksa biz de şehirli maskesiyle aslımızdan koptuk? Vee hatta onlar provakatör mü? (bu son soruyu Emniyet de sormuş galiba, araştırılmış o videodakiler. Bir güzellik gelecek sanırım. Recep (Satılmış) iyi bilir.

Yine o depremle alakalı; işte tartışmıştık (diskus) bu Van için Rock konseri vasıtasıyla yardım etmek iyi mi kötü mü? Ben bir taraf, doğuştan muhalif Mefer diğer taraftaydı. Kader kısmet neyse ne, Mefer kazandı. Biletler taa geçen gün tükendi. Ve yardım aşkıyla yanıp tutuşmayan ben gibiler açıkta kaldı gidemedi :)

Yardım aşkı demişken. O his o arzu içinde olsa insanın, konsere gitmeyi eğlenmeyi vs bekler mi? Yoo Meferin de dediği gibi hiç durmaz aha Kızılay, aha İHH aha tomarla dernek vakıf vs hepsi yardımıcı koordine ediyor. Onlara yardım eder.

Haklı :)

Eveet, bu da Pazar fon müziğimiz olsun. Kendimizi kandırmayalım.


Beterin beteri..

Sabah sabah akbili kaybetmiş olmamı fark etmem ve para verip İstanbulkart almam biraz keyfimi kaçırsa da Pollyanna her zaman kazanır! Ya ayfonumu kaybetseydim? Yada kimliğimi vs'mi? Valla da billa da daha kötü olurdu..


Ya hayatta da böyle değil mi her zaman? Her kötü şeyde daha beteri yok mu? Gaayet var. Sakın savunma kıvırma vs demeyin, harbiden var. Hiç olmadı, 4 yıllık özürlüler deneyimim bunu gösterdi defalarca.

O biri, birileri

Kesin kararlıyım, biri bizi yiyor. Sen nasıl bir devletsin ki 30 yıldır bitiremiyorsun bir sorunu. Üstüne, seni bitirmeye de itecek çok şey oldu geçmişte. E nerde şimdi? Bu sabah ölen ercikler sırf siz - her kimseniz - ebinizi daha derin doldurun diye mi öldü?

Hayır eğer öyleyse söyleyin bilelim. Deyin ki Güneydoğu bölgesindeki kaotik vaziyet bizim işimize yarıyor, istediğimiz gibi at koşturuyoruz ve salak mıyız, neden bitirelim? Her yıl en fazla birkaç yüz genç ölüyor zaten, trafikte bile daha çok gidiyorlar! Alt tarafı yılda yüz iki yüz kayıp!


Yer mi?

Bence yemez.

Ama milyonlar her türlü vaadi yer.

Afiyet olsun :\

Sakın bık bık etmeyin

Çektirin Gidin :\

Neler oluyor birader? Ya aslında boşverin, biliyoruz da. Yine de kızıyor insan. Çaresiz de kalıyor. Daha çok kızıyor o zaman.
http://www.cnnturk.com/2011/turkiye/10/19/cukurcada.26.asker.sehit/633660.0/index.html
Çözüm ne? Ne yapılır da daha fazla genç adam pisi pisine ölmekten kurtulur? Nasıl yapılır da.

Yolgeçen