Sayfalar

Birşeylere Basmak

Dün Psikodrama eğitimime başladım! Daha doğrusu "sürecime". En az 2.5 yıl sürecek. Fikir annem Betül'e (Dursun) teşekkür ederim hemen burada. Takvimi geçsin elime bir bakayım, başka birşeyler daha var ekleyeceğim eğitim baabında.

Ayrıca malum Van depremi. Oradaki tüm acıya ve sefalete şahidiz. Ama ayrıca görmek istemeiğimiz de bir şey vardı ki, yardım araçlarına yapılan yağma. Düşündürdü bizi, ne zaman böyle olduk? Yoksa hep mi böyleydik? Yoksa onlar bizden değil miydi? Yoksa biz de şehirli maskesiyle aslımızdan koptuk? Vee hatta onlar provakatör mü? (bu son soruyu Emniyet de sormuş galiba, araştırılmış o videodakiler. Bir güzellik gelecek sanırım. Recep (Satılmış) iyi bilir.

Yine o depremle alakalı; işte tartışmıştık (diskus) bu Van için Rock konseri vasıtasıyla yardım etmek iyi mi kötü mü? Ben bir taraf, doğuştan muhalif Mefer diğer taraftaydı. Kader kısmet neyse ne, Mefer kazandı. Biletler taa geçen gün tükendi. Ve yardım aşkıyla yanıp tutuşmayan ben gibiler açıkta kaldı gidemedi :)

Yardım aşkı demişken. O his o arzu içinde olsa insanın, konsere gitmeyi eğlenmeyi vs bekler mi? Yoo Meferin de dediği gibi hiç durmaz aha Kızılay, aha İHH aha tomarla dernek vakıf vs hepsi yardımıcı koordine ediyor. Onlara yardım eder.

Haklı :)

Eveet, bu da Pazar fon müziğimiz olsun. Kendimizi kandırmayalım.


Hiç yorum yok:

Yolgeçen