Sayfalar

Asus N56VM İnceleme Gibi

Eveet, işte bunu aldım sonunda. Hatta nerdeyse 1 haftadır kullanıyorum. Zaman zaman kendimi sorgulasam ve neden neden NEDEN? diye sorsam da, aldım işte :) Hiç değilse bana mobilite kazandırır ve yüksek lisans yapınca tezdir mezdir literatürdür vs işime yarar.



Aletin ARTIları:

Ekranı 1080p. Yani Full HD.
Oyun oynarken bile sessiz
Oyunlar için güçlü.
Testlere göre de gerçek kullanıma göre de fazla ısınmıyor
Hoparlör yeri - ses çıkışı kasaya entegre deliklerle sağlanmış, siyah bir hoparlör çizgisiyle estetik bozulmamış.
Yanında gelen subwoofer kutuyu bağlayınca sesi bas kazanıyor ve daha lezzetli oluyor
Kapakta ASUS yazısı aydınlanıyor alet açıkken (Apple çakması)
Alt kapağı açmak ve değişimleri yapmak kolay.
Şarjı 2 saat gibi gidiyor sanırım. Hoş hiç fişten çıkarıp kullanmadım, o yüzden bilemeyeceğim.
Arka kapak fırçalanmış aliminium ve koyu kave rengiyle sağlam ve şık bir imaj veriyor


Tuşlar 3 ayrı seviyede ışıklandırılabiliyor.
Tuşların arasında PC klavyesi benzeri aralık var ve hızla yazarken karıştırmak zor.




EKSİleri:

Arka kapak! Parmak izi direkt kalıyor
Kimine göre sıkıntı olabilir, alet 2.7 kilo mu ne
Touchpad büyük. Ve bu büyüklükte başparmağınız veya avuç içinizin kenarına hakim olmazsanız tam hızla yazarken beklenmedik sonuçlar olabilir (biliyorum, oluyor)



Hiç yorum yok:

Yolgeçen