Sayfalar

Rüya Tabirine Giriş


ruya tabiri nereden cikti?

soru baslikta ayrica dikkat ediyorum. duyurunun cogusu okumus, gecirmis ve kulturlu insanlar. onlarca yil once bilincaltinin bilmemneyin disavurumu olarak kanitlanmis bir olayi niye duyuruyu acip tabir alma geregi duyuluyor? bugune dek tabiri tutmus yada tabirinin pesinden kosan bir tane vaka gormedim.

Demiş birisi.

Dedim ki:

Rüyanda başına kötü bir şey geldiğini gördüğün o kadar da yakınında olmayan kişinin bir kaç gün sonra vefat haberini almışsan veya rüyanda kurtar beni anne diyen oğlunun o gece hayatını kaybettiğini öğrenmişsen pek de bilinçaltı değil.

Rüyaları tabir işi İslami ilme göre epey derin ve herkesin yapamayacağı bir iştir. Öyle kitaplara yada magazin yaklaşımlara takılmayınız.

edit: Görsel eklemek için aradım biraz ama genelde geyik klasik şeyler buldum. Satenler içindeki kadınlar, açılan kapılar, vs vs Siz tepede koymuşum gibi davranın :)




Hiç yorum yok:

Yolgeçen