Sayfalar

DURUM RAPORU

DURUM RAPORU-1


Tarih: 23 Ocak 2009/Cuma

Saat: Serkisof horozlu saat: 21:49

Yer: Ev(im)



Ketumum. Kendime bile. Ağlayamayacak kadar. Kafam da çok karıştı.



Düzenleyen: ...

(görsel mola) (ha-ha!)




DURUM RAPORU-2

Tarih: 23 Mart 2009/Pazartesi

Saat: Tahminen 01:00

Yer: Evim.


Sobayı ikinci kez yakmasam iyiydi, biliyorum. Ama bu bahar üşümeye tahammül edemeyeceğim; hele ki aşkı(!) içimde pek derine gömdüğümü sandığım bir yerleri yakarken. Sanırım mideme saklamışım. Yoo, karıştırıyorum. Midemin yanması bir sürahi kahve içmemden. Evet, bugün de yemek yemeyi unuttum. Akşam açlıktan mideme sancılar girince de, yemek yemek için çok geç olduğuna kanaat getirerek kahve yaptım. Oysa kahve için de çok geçti, kestiremedim.

10 gün sonra JD geliyor. Bu tatilimizin şarkısı: Let's Take a Trip Together.. Ve, we'll headlong into the irresistible orbit..



Karar: Durum raporuna 'karar' eklemek de neyin nesiymiş? Cevaplıyorum: yeni adetmiş.

Karar: Bu defter(görükmez burdan) peşin sıra dağlara çıkarıla, yazıla, çizile.. Defterin peşi sıra da boya kalemleri takıla!



Düzenleyen: ...

Hiç yorum yok:

Yolgeçen