Sayfalar

Değişen zamanlar ve Karanlık Yolcu-luk

Taa yılların Papandreu kişisi düştü. Meşhur Berluskoni de yakın. Sarkozi ile ilgili bir tıngırtı olmasa da, ona da bi güzellik düşünülür. Ayrıca Obama hakkında da en baştaki umutlar ve iyimser hava döndü bir kabusa. Ha, Bush kadar ağız açık bırakan kararlar almasa da, yine de görünen (misal Wall Streen İşgali ile başlayan süreç) o ki bir sonraki seçimler (ki onlar da uzak değil sanırım) sonrasında tekrar sert bir başkan görebiliriz.

Hmm bunları neden söyledim?

Sanırım hayatıma bakmadığım için bu aralar. Ha ama nedir, mesela sevdicekle güzel zaman geçirdik geçende. Bana hoş bir süpriz yaptı :) E o zaman iyi mi hayatım? Sanırım hayır yine de. Neden? Sevmediğim bir yanım tekrar yüzeye çıkmaya başladı. Ve içten içe mücadele ediyorum o tarafla.

Hayır bu taraf bir karanlık yolcu değil (fiyu fiyu füyuu) ama olsun, var olmasını istemediğim bir yönüm. Ah ah Rusya dönüşü her şey ne güzeldi halbuki. Bir yanda yepyeni bir şey yapmanın verdiği heves, diğer yanda da kortizonun kattığı enerjiyle sanki dünya benimdi, adeta her şeye muktedirdim.

Bakalım artık. Savaş ne kadar devam edecek?!

Hiç yorum yok:

Yolgeçen