Sayfalar

Her şey bir ekran kartı alma fikriyle başladı

Biliyor musun, birkaç zamandır - daha doğrusu birkaç aydır - bir tereddüt içindeyim. Nedir, ev ve odam değişti değişeli PC'ye artık yakın oturduğum için özellikle oyunlar oynanabilecek halde. Yani şöyleki önceki sistemde ekranla aramda 2 metre vardı. Bildiğin 2 metre!

82 ekran bir televizyonu PC ekranı yapınca öyle oluyor işte. Olan bir diğer şey de, oyunlar tüm "immersion" yani içine alma, yakalama değerinmi yitiriyordu.

Ancak artık 22 inc monitörün karşısındayım. Oynarsam, hele ekran kartı alırsam grafik olarak direkt içindeyim. Edifier r1900Tii'ler de sağolsun ses de o biçim. Ama oynarsam..E oyna o zaman? Ben de biliyorum onu ama şunlar var ki;

A. Ekran kartı almam lazım
B. Oyunları beni eskisi gibi sarmayacağından emin olmam lazım. Çok şey kaçırdım ben zamanında o oyunlar yüzünden!
C. Beklediğim bir laptop var aşağıda kısaca yazdım, onu mu almalı yoksa sadece ekran kartı mı almalı onu kararlaştırmak lazım

Yanisi çok değişkenli bir denklem bu.

arkaplanda tekrar eden:

Hiç yorum yok:

Yolgeçen