Sayfalar

Dün izinsizdi. Bugün de


Eveet, dün bugün işe gittim. Ama şu sağdaki resim bir ipucu vermiş olmalı.
Kortizon ve hayatıma yeni giren LDN'nin mucizesi bunlar!! Valla eğer böyleyse, kaç paraysa kaç para ben bu LDN'den kopmam ki yeminlen.

Eveet, ondan başka ne oldu? Google+ olayına iyice girdim ve diğeriyle (etrafımdaki +1300 kişi) temaslara başladım. +1 vermeler, yorumlar, link paylaşımları falan. Güzel bu. Sevdim bunu.

Daha başka? Dün ve bugün toplam 18 kişiyle görüştüm iş baabında. Normalde beynimin yerinden çıkması gerekiyordu! Ama sabahki pharmaton olsun başta dediğim LDN olsun güzel birşeyler olmuş bana. Hatta sabah 0930 gibi bir bankaya bile gittim, dönünce çok yorulurum diye düşünüyordum.

Eee? Yorulmadım olm :D

Neyse, gelişmeler olacak yarın ve Cumartesi, aktarırım onları da. Hadi bye.

Hiç yorum yok:

Yolgeçen